Wednesday, May 9, 2012

Soff plask!



IMG_8475
William steker pannkakor så jag sjunker ner en snabbis i soffan:) Har vabbat med Noel som åter igen har en feber topp…När en är hemma från dagis får alla vara hemma och idag fick även William vara hemma från skolan och vila sin hosta. Vi har bakat, tvättat en massa tvätt & pysslat med olika saker hela dagen. Har inte satt ner rumpan annat än vid lunch(!) Så ikväll när jag somnat barnen ska jag sjunka ner i soffan & inte ta ett steg därifrån :-P
Marcus drar iväg på spring tävling men jag nöjer mig med datorn i knät ;)
Önskar er en lika härlig Onsdag kväll som jag tänker ha!
Puss & Kram!

3 comments:

No34 said...

Det är banne mig inte många föräldrar som har syskonen hemma när ett barn är sjukt!! Idag kan man tro att vissa föräldrar är rädda för att umgås med sina egna barn. Dom ska ut i barnomsorgen och "leka av sig".. Kan dom inte det hemma då?! Sträck stolt på Era ryggar!!! Kram Kate

Photo by Maria said...

Vad gott att ha alla barnen hemma, mina gick ju aldrig på dagis så de var ju alltid hemma hos varandra när det var både friska och sjuka..

Hoppas Noel mår bättre idag och att Williams hosta lugnat sig..

Kram Mia

Stina said...

Ja, vi hoppas på det bästa med lilla Sally.

Hoppas att du får en bra dag och att ni mår lite bättre med hosta och sådant.:-) Kram