Monday, October 20, 2014

Någonting händer…….

 

 

IMG_2288

Sovrummet har fått sig en makeover i helgen. Pärlspontsplatttor på långväggarna och ny förvaring.  Ingen större renovering men gjorde stor skillnad.
Eftersom jag är där jag är har jag fått agera sällskap/dirigent. Jag är vanligen en driftig och handlingskraftig person så det är lite bitterljuvt att inte kunna hugga i.
Vår nya stil passar min man perfa då han vill ha stilrent så nu är han lika excited över våra förändringar som moi.
Ni som har ÖGAT ser att vi har det tråkiga kvar *suck*. Får se när det blir gjort…..Ler med tungan ute

Men en sak är jag säker på. Jag ÄLSKAR ljusa hem!!  Vitt is da shit! Skrattar

Kram till dig!

2 comments:

Sanna said...

Hej

Det blev jättefint, egentligen behövs det bara något lite för det ska kännas som nytt. Tycker om de svartvita =)

Kram på dig

Anonymous said...

Jättefint Erika! Vitt e bäst :-) Ja de där listerna, ibland kommer de inte upp alls....men det blir pricken över i när de väl sitter där. Kram Nita