Sunday, November 3, 2013

Kommer att ta mig ur även denna gång!



IMG_1541
Goder afton kära du!
Den randiga kudden är nyinköpt från nya Ikea i våran stad (Borlänge). Kan fortfarande inte fatta att man inte behöver åka 12 mil för att köpa på sig ljus *ler* Borlänges Ikea består av 3,2km ögongodis :)
*känner inte igen min kropp* Idag nådde jag hela 78kg på vågen. Jag har aldrig vägt så mycket, någonsin!
Jag känner inte igen min kropp längre…. Självklart misshandlar jag min kropp med sötsaker och skräpmat men det är i vanlig ordning, periodare som jag är. I mina hälsosamma perioder fullkomligt rasar jag i vikt men nu händer absolut ingenting.
En massa prover har tagits pga av annat men inget indikerar att det ska vara något fel.

Håll gärna en tumme för att Måndagen den 4 November ska vara Måndagen jag hittar hem Ler med tungan ute
Kramisen*


4 comments:

Grodmamman said...

Låter jobbigt det där! Jag vill gärna gå ner en del i vikt jag också, men för mig är det jobbigt att inte kunna träna som jag vill.
Kram

Katti said...

Har du provat LCHF? Gör det! :)

Lindblomman said...

Va kul att IKEA öppnat där =)
Jag håller tummarna.....

Kram Lena

Hanna said...

ja det där med vikten är inte alltid lätt. efter en tids sjukdom är det tvärtom här, vågen går neråt vad jag än äter eller gör.
ha en toppen dag!
kram
Hanna