Wednesday, May 2, 2012

Pirat :)




IMG_8476

Min älskade William poserar med ögonlappen som han blivit så duktig att använda på fritiden:)! Vill inte tvinga honom att använda lapp i skolan av olika anledningar. Han har –8,5 i närsynthet på båda ögonen och 4,5 i brytningsfel på båda. Hans vänstra öga skelar kraftigt och han ser väldigt dåligt med det så lapp är ett måste om han ska kunna ta körkort i framtiden.
Idag har vi njutit av en pw före lunchen på jobbet jag och min man. Så skönt att röra på sig i det vackra vädret. Tänkte jag skulle slänga mig i säng tidigt idag så kanske jag orkar gå upp och ta en promenad före jobbet i morgon.
Trevlig Onsdag!
Kram

6 comments:

No34 said...

Ett körkort kan vara bra lön för mödan!! Kämpa på William!! Kram Kate

Anonymous said...

Förstår precis vad ni går igenom... Min store kämpe har "äntligen" fått sluta med lapp ( 35h/vecka på slutet och inte i skolan ) men han nådde förbi körkortsgränsen! Det väntade en bra belöning för honom och det kan behövas för jag tror de tycker livet är bra orättvist ibland :(
/Malin

Johanna Stålros said...

Så duktig han är!!! Kämpigt...kram

emmashem said...

Tuff kille:) Värt att vara pirat för körkortet, hoppas det går bra:)
Kram Emma

Hanna said...

Hälsa William, att jag också har varit pirat under hela min uppväxt. Från jag var 4 tills jag va 12. vissa dagar var tuffa, när jag inte fick vara ute och cyckla...och alla andra barn fick det. Men belöningen av att ha en mindre skellning och ett körkort är det värt.

sen fick jag alltid vara kapten när jag lekte med killarna på gatan! var ju redan klar så att säga!

Glitter och grus said...

Vilken vacker blogg!