Tuesday, May 1, 2012

Little hearts



IMG_8427
God vår kväll!
Huuur många är det som njutit ute i det underbara vår vädret idag?! Man har lapat så mycket man kunnat idag då det kommer snö igen till helgen…..Snö?!! Vill inte *urk*
Köpte 2 hjärtan på tråd förra veckan. En har redan dött :-/ Tips på hur jag ska hålla dom frodande och levande kanske?



IMG_8426
Nu ska jag ta fram jobb datorn och jobba lite innan jag lägger mig till sängs och kollar på en film :) Ett hot film tips är Like Dandelion Dust. En otroligt rörande film!


220px-Like_Dandelion_Dust_Poster
Trevlig kväll!

4 comments:

Anonymous said...

Inga tips från mig Erika. Jag tar död på allt grönt som kommer i min väg.
Ha re gött
Kram
AC

Linas Vita Hem said...

Hej hej!
Är det en sån på bilden du visar som har dött? Då är det plättar i luften!:) Dom tycker om att bli duschade var och varannan dag. Vill inte stå för varmt. Har också haft död på en hel drös!:) Så fina bilder du visar! Älskar det stora bordet! Ha det fint! kram/L

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ said...

♥ på snören är jättetåliga för sådana klarar även jag hihi! som ovan så säger jag nog att det inte är ♥ du köpt tror jag...plättar i luften är ganska svåra tror jag mig veta likaså murgröna som jag tyvärr alltid tar död på(Dom är ju såååfina) Ha nu en härlig onsdag..kram Gabriella

No34 said...

Jag och blommor...:( Men lapat sol hela helgen har vi gjort!! Kram Kate