Thursday, February 28, 2013

Erika har gjort det igen!




IMG_0796
Vardagsrumsbordet fick bli svart för att få en renare känsla i hemmet. Jag pendlar mellan mitt vita hem med svarta inslag och mitt vita hem med inslag av trä. Men jag kommer blanda dessa 3 element för lite mer personlighet.
Caroline har ett otroligt vackert hem! Ni kan kika in HÄR 

IMG_0791
Hallo hallo Hallllooooo :)
Sitter i soffan med feber. Jappsi, nu var det min tur *snyft* Men det går över :)!
Hoppas jag vaknar till innan Lördag. En dag i pulka backen står på schemat med grillning & massor av människor.
Trevlig Torsdags kväll!
Kram Erika

5 comments:

Ekenäsliv said...

Det blev ju supersnyggt!!
Visst har du en ny header med! Like it!
Attans med! Krya på dig nu!!!
Kram Anna

Anonymous said...

Så snyggt, men Erika står du ut med dammet, som syns. Det gör inte jag.....:)
Fast det är ju lika mycket damm på det vita förstås.
Ha det gott
kram
AC

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ said...

här har vi också haft sjukvecka så det blidde inte riktigt som man tänkt sig SUCK!! men nu börjar vi bli bättre. Hoppas du är lite piggare till helgen.
Med vänlig hälsning
Gabriella

Grodmamman said...

Snyggt det blev!:) Har inte bara vitt här hemma utan även svart och trä.
Krya på dig!
Kram

Vitae stilo said...

Hoppas du mår bättre, och med ditt fina hem får du njuta av att ligga i soffan och titta ;-)
Om du har tid får du gärna titta in till mig på...
www.vitaestilo.se

Kram
Helen