Wednesday, March 21, 2012

WiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHoooooooooooo



IMG_8161
Barnen har fått sin första “one pice”. Lyckan var stor i morse när dom fick hoppa i varsin dress :) Men herre jösses vad man får kämpa för att få ett kort på alla fyra där alla syns *puh* Skriker inte den ena så rör sig den andra eller ser ut som hela världen ligger på deras axlar. Blev alldeles svettig *fniss*
God kväll!
Men huuuuuur skönt är det inte ute nu tjejer?! Jag har så mycket energi att jag håller på att explodera!!! Jag kan inte stå still…..Vill cykla med barnen, kratta i trädgåden, tvätta fönstren, måla….ja allt med en gång. Blev en power walk istället för att släppa på trycket lite :) Kan ha liiiite att göra med den höga kortison kuren jag ätit den här veckan ;-) (man blir speedad av kortison)
Det blev inte bättre av att jag körde en Passat disel hem från jobbet heller. Herre jävlar vad den gick :)))))) Fullkomligt ÄLSKAR att köra en bra bil med ordentligt tryck i!!
Klämmer med glädje mååååånga mil i sån bil. Mår så förbannat bra då så idag var pulsen hög en timme efter att jag kommit hem *ler*
Chryslern är skön att köra men ingen racer bil precis……. Trycker man på gasen säger det slurp osså är tanken tom *hurmf*
Så är det nåt som får mig att längta till barnen vuxit upp, är det att få köpa mig en ordentlig bil(!)
Nu ska jag slänga fläsket i säng. Tjingeling Ler

11 comments:

Lycka är ~ Onnea on said...

skicka gärna över lite energi hitåt tack ;)
barnen ser så söta ut i sina nya myskläder.
~marita~

Johanna Stålros said...

Ja jag behöver massa energi här, sitter bara och somnar när jag försöker plugga till ett prov på måndag...
fina barnen är;)
kram

Johanna Stålros said...

barnen menar jag ju;)

Unknown said...

Åhhh vilka charmtroll!!!

Ekenäsliv said...

Härlig bild på kidsen dina=)
Kortison i all sin ära ja, men fasen så speedad man blir. Jag åt ett tag 100mg/dag vilket gjorde mig till en ubermench som fejade omkring som en tok;) Kanske skulle jag behöve en mikrodos just nu för att få lite bättre energi=)
Ha de gott och ta vara på din energi, blir den till överskott då kan du skicka lite till mig. Du vet återvinning är ju bra;)
Kram Anna

Photo by Maria said...

Fina de är i sina Jump suites, så fin är jag definitivt inte..

Kram Mia

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ said...

nämen så söta och uppstaplade dom står där brevid varandra..visst är det härligt med slurpande familjebilar...men vad gör man? man lär ju ta sig runt. visst har det varit en underbar dag idag, hoppas på fler sådana=)
Kram och God natt!
gabriella

vitapusselbitar by me said...

Jag behöver också lite Energi, går i väntans tider, planerad bebis på söndag! Så stor som ett hus och tusen ideer i huvudet, men orken tryter:( Super söta onepice! Vart har du köpt de söta?
Ha en fin torsdag.
Kram Elle

StrandviksVillan said...

Ååååh så söta dom är!!
Hihi, jag kommer att tänka på Teletubbies när jag ser bilden! :D

Nej, det är inte kul när det säger sluuuurp så är tanken tom... och svindyrt att tanka just nu :( Men samtidigt känns det tryggt att ha en stor och rejäl bil åt familjen.

Må så gott! kram!

mammaxtre said...

Jag skulel väldigt gärna också ha en one piece. Det ser himla mysigt ut :-)

Ha det gott

Anita said...

Härlig bild på fina barn.

Trevlig blogg som jag hittade via Fiffiga Systrar - återkommer gärna.