Monday, April 4, 2011

Säng till salu

Men hallojsan!

Nu njuter vi va?! *ler* Dagens grådis gick över till skinande solsken. Underbart!

Nu säljer vi Palomas utdragssäng. Vid huvudgaveln finns det en märke efter en blomma som satt där men det är bara att slipa ner och måla om man så önskar. Vid intresse kan ni maila mig på erisod@yahoo.se



_MG_2282



Nu har Marcus åkt till Spanien på tjänsteresa. När han är hemma har jag lust att slita honom i stycken ibland men jag saknar honom verkligen när han är borta! Jag tycker om att ha han nära mig. Spelar ingen roll om jag inte “gillar” han alla gånger. Jag älskar min man! Sen kan inte tankarna ge tusan i att fundera över om det skulle hända något……

Tanken på att jag aldrig skulle få se honom igen gör mig varse om hur kär jag är ändå i min man =)"(!) Han däremot har har inga problem med att åka från mig *fniss* Han har gått med ett fånigt leende på läpparna senaste dagarna. Antar att leendet är än större när jag är borta *ler* Inte lätt att ha en hormonsinnad kärring hemma året runt ;)

Han åker med en tjej från jobbet och det är nästan så man förväntas bli svartsjuk….. Men va fan……Inte byter han bort denna lyx förpackning mot något yngre fastare inte *fniss*



Nu ska jag skynda in och måla klart senaste blocket fyndet Ler

Tjingeling*

7 comments:

mammaxtre said...

Tjänsteresa till Spanien, oh my vad lyxigt!

Han är snart hemma igen :-)

Lisa said...

Håller helt med föregående talare. Nyfiken vad du nu håller på att fiffa till.

Kram Lisa

anna said...

haha klart han inte skulle!
Ha en bra kväll

Livsnjutaren said...

Får vi se när det är färdigmålat?
Jag går förbi min möbler som ska målas vaje dag. Men den där rätta gnistan infinner sig inte. Behöver en spark i baken.

Lev Vackert said...

hihih

Stina said...

Haha... Du är ju bara för skön du. Det är då säkert!:-D Kram Stina

Maria said...

Hej ! Såg sängen du hade till salu och på den bilden har du några bokstäver på väggen. Min fråga vart har du köpt dessa?

Kram Maria