Monday, October 11, 2010

God förmiddag!

 

 Ja men God dagens på er! Hur står det till i hösten?

Jag mår jätte bra(!) förutom tröttheten då ;). Men nu är PMS:en borta och jag kan andas igen. Jag glömmer lätt bort att jag har en hemsk PMS men förstår när mensen kommer att : Ahaa! Det var därför jag….….

Mamma har köpt (ja men annars händer det inget för Erika) mig vitaminer som är fullspäckade med B-vitamin och förhoppningsvis har det god effekt på PMS.en också. Stackars man…. En redan bokstaverad kvinna med en hemsk PMS. Och tokfan stanna *fniss*

Idag kommer ni att få en bildkavad av min underbara familj. Och till den räknas naturligtvis min älskade syster!


IMG_4463

_MG_4526

IMG_4496

_MG_3365

IMG_4483 

IMG_4514

IMG_3571 

IMG_2436



Här ska det bakas bröd i MIN Kitchen Aid :)) Nyttiga veckan börjar nu!

Trevlig Måndag!

12 comments:

Plupps krypin said...

Härliga bilder!!
Ha det gott. Yvonne

Carina said...

Hej Erika!
Vilka underbara bilder! Du har världens sötaste och goaste familj, syns lång väg! Åh vad jag kan längta tillbaka till småbarnsåren, så mysigt men ack så jobbigt.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

STENLYCKA said...

Åhh.. vad jag känner igen mig, vilket humör jag var på när hormonerna dansade i min kropp. Nu har de dansat färdigt och jag har gått ett lugnar liv till mötes, till glädje för min man, som hade ett riktigt helvete ibland. Det som har lugnat ner mig är klimakteriet. Jag mår toppen nu för tiden.Ingen tröst för dig som är så ung, men om hundra år så blir det bättre......
Underbara bilder på din härliga familj! Vad din syster och du är lika... är ni tvillingar?
Kram och ha det så gott i det vackra höstvädret!
Kramen från Raina

Ett Vitare Hem said...

Åh vilka underbara bilder på din vackra familj!!
Ha en fin kväll!
Kram/LenaS

Vita Falkens Lantliv said...

Hej gumman!

Ja vem lider inte av PMS??? Hatar det och det värsta är att jag vet att jag är super grinig men det går inte att ändra på det:(

Så fina bilder på alla dina kära!!!

Kram Susanne

Saija Merio said...

Hejsan!
Ville bara tipsa lite om en tävling på min blogg, du kanske är intresserad?
http://saija.se/tavling-hos-mig/
Mvh Saija

StrandviksVillan said...

Mysiga bilder!!
Jag tar nåt som heter B-Max, innehåller alla b-vitaminerna och ska vara bra för allt möjligt ;) För min del är det främst hyn jag vill förbättra.

Ha det så bra gumman!
kram!

Anonymous said...

Vad stora o fina barnen blivit!!! Nic är ju bara så lik dig!!! Paloma lik Marcus. Wille o Noel är en fin mix av er båda... Ha det så bra!!!

Anonymous said...

Hälsar Maria B, ska de ju va åxå =0)

Anonymous said...

Vilka fina bilder =)
PMS är inte roligt, jag har köpt tabletter som heter Femal Balans och jag tycker att de hjälper. Köpte dem på hälsokosten.

Ha det bra!

Anonymous said...

Ni är en fin familj!! Love You... Kram sis

Lina said...

Hej Erika! Jag hittade din blogg idag och läste igenom alla inlägg idag, du är verkligen inspirerande! Vilken fin familj ni verkar vara, ta hand om dig själv och dem! Kram