Tuesday, December 8, 2009

Äntligen!

Om ni visste vad lycklig Erika är nu ..

I morgon får vi en dag för oss själva! Även om det blir jag som kommer njuta mest *smile*.'

IMG_4237_1 

Satte lite kantband på hyllorna i köket

IMG_4243

De hyllorna som ska fyllas av nya ting från Ikea :-).  Jag har aldrig varit ett stort fan av Ikea men  kan ni tro att man är inte mer än “man” *fniss* och kan ändra sig ;-)

Kom närmre så ska jag viskande tala om för er …………… Jag har ett helt A4 papper med grejer som ska med oss hem.  Ssssssscccch….   Tala inte om för Marcus. Då blir jag väl tvungen att åka i Nissan istället för Chrysler till Ikea *Hi hiiii*

Och deras kotlettrad går inte av för hackor heller :-).  Vattnas i min gravida mun *tänkte jag säga*… Ah, ni vet vad jag menar *ler*.

Innan jag går vill jag säga ett stort TACK för alla fina kommentarer i förra inlägget!!!!  Ni får mig att må så bra !!!

Många entusiastiska kramar Erika

 

17 comments:

Stina said...

Hoppas att ni får en väldans bra dag du gumman.:-) Kramis

Mitt skabbiga chica hus said...

Hej darling. Du minnet är bra men kort.....Det är mååånga som frågat om dörrarna. Men visst är de fina;o) Vi får tacka våra män minsann.

Och du lär ju få tacka din lite extra efter imorgon...! Stackarn. Jag drog med min förra veckan, men jag lät han alla fall ta en låååååång fika på en timma på ett mysfik runt hörnan så kunde jag ringa in han lite lägligt när det blev för tungt...;o) Lilla Elsa somnade över pappas axel innan vi kom från kassorna.

Men jag var desto nöjdare när jag kom hem. Surar bara lite över att jag missade att plocka med med de vita snöa kuddarna med ett rött band på. Morr. Måste nog ta en sväng till snart. Oups, maken gav mig fingret precis. hhaaa hoo haa ha ha ha

kram
M

Mitt skabbiga chica hus said...

Åh en grej till... Missa inte "Tekla" kökshandduk. En vit handduk med lite linnekänsla med en enda enkel röd rand på. För EN OCH FEMTIO!!!! Helt sjukt. Måste ha varit nåt speciellt med dom för de låg bara slängda i en stor korg, inte vikta alls (fast vad förväntar man sig för det priset? ) Skitsur att jag bara tog 4, skulle tagit typ 20, perfekt att ha som extra på toaletterna, i köket ja överallt till julen. Och varför inte vika de som servetter med ett sidenband runtom. Du kan se bild på dom i mitt förra inlägg i köket där den randiga kulan ligger uppepå.Morr. Hittar du dom får du nästan köpa 10 till mig som tack för tipsen hihihihi;o)

kramis
Mia

Kris said...

Full rulle hela tiden va?
Tycker du har snygga grejs på hyllan nu ren... men lite nytt skadar ju aldrig...
Ha en alldeles underbart skön dag i morgon!!
Kram Kristina

Vitt för själen said...

Ja kotlettraden med en massa BEAsås!!
De senaste gångerna jag vart iväg har denna underbara maträtt inte funnits =(
Hoppas ni hittade det ni ska. Kram Sophia

Emmas utsikt said...

Jag är så tråkig. Käkar bara köttbullar på IKEA. Och åker nästan alltid ensam. Det blir bäst så. hehehehe Jag är en så klok ko. eh..kvinna...

Det finns alltid nån gubbe som kan hjälpa en bära om det är tungt. Det är ju bara att fråga hihi... Speciellt med gravidmage.

Kjam
Emma

PS
kortet på Prinsessan Tvärtemot här under är obetalbar!

Kära Hem said...

Hoppas att ni får en jättebra dag med massor av inköp. Kul att göra något tillsammans med sin man/sambo i lugn och ro... Eller vad man nu ska säga om ett besök på IKEA :)

Kram
/Anna

Ett Vitare Hem said...

Åh jag hoppas verkligen att ni får en härlig dag och ja jag kan längta efter kotlettraden ibland ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Home No.1 said...

Hej svejs ha det så kul på IKEA...också jag hittar allt ett och annat där....
Kram Annica.

MonaA said...

Hahaha, jag älskar dina inlägg! Hoppas ni får en underbar dag på Ikea! Själv ska jag till Stockholm i helgen, och hoppas få en snabb titt in på Ikea jag också! Men med fem grabbar i släptåg är risken stor att jag isåfall får rusa igenom om jag ens får visa mig där inne alls! Hoppas kan man ju....

Ha det gott!

kram kram
Mona

Linas Vita Hem said...

Vet inte om jag lämnat något spår när jag var här sist, men vill säga att du har ett underbart vackert hem!:)
Och vad fint det blev med kantbanden!
Kram/L

Malin - I min trädgård said...

Men vad sugen en annan gravid blev nu då! Mums! Då kanske vi får se lite av vad listan rymmer framöver då? Själv har jag fått skicka mannen alldeles på egen hand eftersom jag ligger här med min foglossning och lider med mig själv... men det gick ganska bra ändå. Han kom hem med det mesta som jag önskade faktiskt. Fast ingen kotlettrad ;-).

Ha det bra!¨

Kram M

Signe 1 said...

Kul att du ville vara med och tävla hos mig så jag hittade hit:-)! Superfin blogg du har, jag gillar!:-)

Ha en fin dag!

Kram Sofia

Photo by Maria said...

Hoppas nu de hade allt på din list apå IKEA :-)

Njut av besöket där..

Kram
Mia

Viola said...

Har ni nu haft en härlig dag....och listan är handlad förstår jag...) plankan helt underbar. så vackert skrivet..TACK min vän, kram

Gårdsromantik said...

Ja kvinnans list - kotlettrader - det har jag missat - maken är galen i köttbullarna så de kan man locka med:-)

Kram Maud

i Emmas vita hem said...

Hej vännen :)
Här har man varit helt oaktiv på bloggen ett tag och missat en massa mysiga inlägg hos dig! Så fint du har grejat och stått i och du som snart ska föda! Vilken energi du har gumman och vad fint ni gör det! Hoppas att ni får en mysig dag tillsammmans på Ikea :) Många kramar Emma