Monday, April 15, 2013

Doftar underbart…..

 

 

IMG_0933

Hej Hej Heej!

Nya köksbordet har fått nytt utseende och det doftar underbart gott :) Hade lite bråttom *ööööh* igår vilket resulterade i slipdamm över precis hela undervåningen(!!) Meeen betsat blev det och jag är jätte nöjd. Betsen heter järnvitriol ( lack ) och finns på Coop. Vacker bets för det lantliga hemmet.



IMG_0924

Jag har en JÄTTE ide som jag tänker sätta min kära make på så fort som bara är möjligt. Hoppas jag får visa er snart!

Önskar er en fin Måndagskväll*

11 comments:

No34 said...

Så snygg bordsskiva! Har ett ek-bord jag är ganska trött på...
Ha det gott, kram Kate

Grodmamman said...

Riktigt snyggt!:)
Kram

vitapusselbitar by me said...

ojojoj du är så duktig.
SUPER SNYGGT
Kram elle

Lindblomman said...

Super-snyggt blev det =)

Kram Lena

Kristina said...

Supersnyggt! och som du säger precis den rätta färgen!

Unknown said...

Ojoj!!! Du har ju bordet jag drömmer om ;). Blev med andra ord skiitsnyggt!!
Ha de gott, kram Ing-Britt

Photo by Maria said...

Vad vackert bordet blev..

Kram Mia

susanne said...

Jättefint blev det! Nu blir man nyfiken på nya jätteidén också ;) /Susanne

Anonymous said...

Mina barn har fått äta "vanlig" kost. De har fått äta socker och godis, (inte varje dag). Och jag har faktiskt aldrig sett något negativt med det. de har tex aldrig blivit "sockerhöga" som många pratar om. Och som tonåringar är dom väldigt måttliga med godis. jag tror faktiskt inte att det är bra att helt utesluta vissa saker ur kosten. Tänker ofta på min morfar som var värsta sockerråttan o blev ändå 100 år.

Anonymous said...

Ha ha Ja,det är bra när man kan sätta karl-slokarna i arbete.Min man är inte toffel så det är nästan omöjligt att få den latmasken att göra nåt.

Christina

Stina said...

Snyggt! Påminner mycket om vårt bord.:-) Kram