Sunday, October 14, 2012

Nya pärlan



Diptych 3
Hej heej heej!
Nu har min älskling fått sina första trummor :) Den enorma glädje som kom när han på morgonen  möttes av trumsetet i vardagsrummet är oslagbar(!!). Efter en hel del trixande fick vi in trummorna i hans rum. Inte det enklaste att klämma in kan jag säga… Men det blev helt ok :)
Jag har lärt mig att jag INTE kommer att åka hem när jag har PMS men annars går det över förväntan bra med dånet från trummorna *fniss* Han är så duktig min “lilla” skrutt.
Kram Erika

8 comments:

Vit dröm said...

Jag kan tänka mig att han blev superglad!
Ha en fin start på veckan!
Kram Anna

Härliga Livet said...

Förstår att du har en lycklig liten pojk nu. DEt finns inget som är så härligt än att se när ens barn blir så glada. Du får väl ha hösrsel skydd du med =)
Ha en skön vecka.
Kram Pernilla

Johanna Stålros said...

Oj vilken lycka för honom;) Önskar dig en fin start på veckan. Kram

Anonymous said...

Härligt med glädjen, mindre härligt med oljudet!! Men det spelar egentligen ingen roll vilket instrument det är så där i början. Flöjt kan också låta förfärligt! Skaffa hörselkåpor ;)Susanne

EricaK said...

Vår äldre älskling fick också ett trummset, fast för några år sedan. Ljudet blir ett med vardagen, man slutar höra det. Men nu i sommar har vi gjort musikrum utav ett av förråden i källaren. Mysigt!
Vår son har lärt sig via YouTube, ett hett tips!
Kram o Tack för en trevlig blogg/ Erica K

Hanna said...

Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Hjärtruds Stuga said...

Kan tänka mig att det var en lycklig kille som trummade i sitt rum. Man kan vänja sig vid det mesta och förresten så finns det ju hörselskydd om man är lite känslig någon dag.

Ha det gott

Kram Karin

Anonymous said...

Vår son fick också diagnosen ADHD och blev ordinerad trummor.Vi ljudisolerade källaren så numera sitter han där och "trummar" :)Helt tyst är det inte men nästan.....