Monday, April 23, 2012

A little bit down……


IMG_8396
Tjaba tjena haloo :)
Sängen har äntligen blivit vit(!) Nu ska det upp tavellister och ramarna ska sprayas vita och kort ska framkallas. En ny tavelram ska köpas till den härliga ABC tavlan dom hade där den gröna hänger nu. En olycka och glaset var i tusen bitar…. Expediten ska kläs med brädor och målas ljus grå som väggen & den saknade taklisten ska upp innan pojkarnas rum är klart.
Skynda skynda för snart är dagen här ;)
Fru Söderberg-Löfving är trött mina vänner. Jag är helt energilös och känslorna är nollställda. Allergin, allergi medicinen, dåligt med sömn och kosten har sugit livet ur mig. Clarityn och kortison är inte energi höjande precis…. Så jag tar en liten paus från bloggen. Hur länge vet jag inte. En dag, en vecka, kanske längre. Behöver koncentrera mig på att hitta min energi och bubblande livsglädje igen.
Stor kram och ses snart :)!

16 comments:

Mitt skabbiga chica hus said...

Ta en liten paus du lilla gumman!
Det behöver man faktiskt ibland.

Vi finns här sen också.

Snart kommer våren och då känns allt lite lättare.

Kram!
Mia

Johanna Stålros said...

Ja vila lite vet jag;) Men försvinn inte då blir jag ledsen i ögat...Kram

Lilla Brödhult said...

Så klok du är Erika som lyssnar på din kropp och vila lite,, allergi är inget roligt, hoppas att du snart mår bättre,,
så fint rummet blir...
Ha det så gott kram Helene

Tinas bo said...

Vad fint pojkrummet är!!
So lovely!! :)

Ja vila ett tag, gumman!!
Vi är här när du kommer tillbaka!! :0)

Bamsekram Tina

SusannesSaker said...

Jättefint i rummet!
Krya på dig:)

Kram Susanne

Hemmavid said...

Hejsan...

Ta den tid du behöver. Vi väntar med spänning på att höra från dig igen!

Kramen Jenny

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ said...

Hoppas du inte blir helt deckad av din allergi=(
Va fint det blir på killarnas rum..
Sköt om dig och ladda med riktigt bmkt energi
kram Gabriella

Photo by Maria said...

Usch.. Allergi är inte kul =( Hoppas din energi snart återkommer..

Rummet är så himla fint..

Kram Mia

StrandviksVillan said...

Helt underbart barnrum du har fixat till!!

Förstår så väl att du behöver en paus när det jämt är fullt upp. Dygnet har ju trots allt bara 24 timmar...
Är helt säker på att du återkommer ;)

Sköt om dig och familjen nu!
kramkram! Ann-Christine

sussi said...

Ja vila men försvinn inte. Kram sussi. Vad fint det vart i rummet.

Grodmamman said...

Stackare! Ta den tid du behöver, vi finns här när du orkar och har lust igen!:)
Kram

No34 said...

Skickar över en stor famn med styrkekramar till Dig! Ta ett brake, så väntar vi på dig... Kram Kate

Anonymous said...

Kommer att sakna dig, ta den tid du behöver o hoppas din energi återkommer!Kram

www.villa113.bloggspot.com said...

Hm, vad tråkigt för oss! Men tycker du gör rätt i det.
Vill ge dig ett tips angående allergin. Hörde tidigare att man kan äta honung hela vintern, viktigt att den är från din ort. Då får du i dig blompollen en längre tid, vilket gör att du bygger upp ett imun mot pollen. Har funkat på mig. Visst kan jag känna av lite, men behöver aldrig ta några tabletter...vilka jag blev så trött av.
Lycka till med allt!

Kram Maria
Ps: Gu vilket fint barnrum=D...nu vill jag hem å dona;).

Hanna said...

Jag har tyvärr flyttat min blogg.
Hoppas att du kan följa med.
Kram
Hanna

emmashem said...

Alla behöver vi en paus ibland, det gör gott att ladda ny energi!
Ta hand om dig!
Kram Emma