Sunday, November 13, 2011

Clabbe

God kväll!

Vi hade en riktigt rolig kväll igår :)! Och blöt *fniss* Började kvällen med tacos följt av dans, skratt och diskussioner innan vi begav oss till Stora björn för att dansa loss till Clabbes 80- tals musik. Riktigt nice kväll med bästa vännerna! Hur jag har mått idag är en annan historia ;)

_DSC5064

Klänning Bon prix

Diptych 1

Amen ni ser…… Och detta före alkohol intag *fniss*

Nu ska jag hoppa i säng så jag blir som folk igen i morgon. Eller ja, så nära folk en dåre kan bli :) Kram och godnatt på dig!

12 comments:

Bejben said...

så fina ni är! blir glad bara man ser er!

Villa Tallbacka´s Home said...

Hej på dig!

Åh vad fina ni var, du ser ju strålande ut, skit fin i håret, klänningen likaså!

Uh va kul och ta sig en svängom sådär ibland! Nackdelen att man är såå risig länge efter!:( Till helgen skall vi oxå ut på galej, med Hollywood tema, vi skall vara Jr.Ewing och Suellen i Dallas, ha ha, tokar som vi är!:)

Natti på dig, kraaam Johanna på Tallbacka

Lisa said...

Åhh, så söta ni är. Hoppas frun mår bättre nu..

Kram Lisa

Hagbacken said...

Fina!<3<3<3

Låter som att ni haft riktigt trevligt :)

Kram!

Mitt skabbiga chica hus said...

Snygging!!!!

Unknown said...

Såå snygga ni är. Klänningen gillade jag.
Kul att komma ut lite då och då. Va länge sen jag riktigt partade loss men om två helger är vi ett gäng som ska släppa loss ordentligt i hela huset gungar, ska bli såå kul.
Ha de gott och hoppas du mår bättre idag ;).
Kram Ing-Britt

Frida Karolina said...

Ett tips inför julen för er som gillar att pyssla! :)

http://fridakallgren.blogspot.com/2011/11/julinspiration.html

Ha det gott / Frida

Vi i Villa Ville kulla said...

Hahahahaha man kan inte sluta att fnissa när man ser kortet på dej när du garvar!!
Va fina ni är!
Jättenygg klänning du har på dej!
Hoppas du mår bra idag!!
Kram kram Lotta

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ said...

såå snygga ni var..kul med lite dANS
MEN JAG VET HUR DET TAR PÅ KRAFTERNA HIHI!!

Malin said...

Hej!
Så glad jag är för att ja hittade hit till dig!
Har läst och tittat en hel massa. I mina köks skåp har det sorterats bland E-ämnen och godis blir det max en gång i veckan och då i liten dos. Har ju vetat sen förut att socker gör barnen "galna". Vi har en kille som har lite svårt med att sitta still och konsentrera sig och även läsningen kämpar vi med så svätten rinner och han sitter i bara kalsongerna vi bordet...

Ser ut som att Ni hade roligt innan Ni kom iväg på ert party =) Ler vid datorn när jag ser Er!
Och Moa, vist var hon bra när hon sjöng sin låt!!! Och tänk att hon bor i min lilla stad.

Må så gott!
Jag kommer att återkomma ;-)
Kramar Malin

Anonymous said...

Hej Erika!

Shit vilken snygg klänning alltså!! Jag som precis beställt från bonprix.. Får nog ta mig en kik igen ;-).

Hoppas ni hade riktigt kul!! :-)

Kram Linda

LIVSGLITTER said...

haha jag blir sååå glad och fulliskratt när jag ser den sista bilden. Den smittar av sej!! =D