Sunday, July 31, 2011

Trevligt!

Fick uppmärksammat av en följare till min blogg att länkbilden på bloglovin visade en grov porr bild. Har ingen aning om varför men kan tänka mig att det kom med mitt namn på inlägget NJUTBART. (därav det nya namnet på inlägget) Ber om ursäkt till er som fick bilden i ansiktet!! Och ett stort tack till Johanna med bloggen Vinterhagen för att du påvisade detta till mig!!

_MG_3894

Det stora trådhjärtat var en present och jag fullkomligt älskar det!

Hej i sommaren!

Här spenderar vi dagarna i gott sällskap av vänner & familj på beachen :) Kvällarna avnjuts av god mat ( oftast grillning ) och den underbara sommaren. Slutade “banta” för ca 3 veckor sedan men fortsätter rasa i vikt. Är nere på 58kg och känner att jag är mer än nöjd! Så roligt att ha relativt platt mage igen :)!!

Nu inväntas en god pizza från greken. Barnen har somnat så då passar mamma och pappa på att fuska lite med mjölken ;)

Trevlig kväll till dig!

Kramen

11 comments:

irene said...

Ha en underbar kväll! Njut!
/Irene

Lisa said...

Fint du har det gumman..

Kram Lisa

Unknown said...

Låter underbart att spendera dagarna vid stranden och kvällarna vid grillen :).
Kul att ni planerar att bygga ut ert kök och en glasveranda de önskar jag mig oxå.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Johanna Stålros said...

Vad kul att du fortsätter din viktnedgång;) Det stora trådhjärtat är underbart. Kram J

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ said...

lycka för dig att du gått ner allt du vill;) vad har du använt dig av för bantningsmetod??hoppas pizzan smakade gott! kram

hemma hos lilla mej said...

Vad fint trådhjärta.Härligt det låter att vara vid stranden på dagarna och grillen på kvällarna.Ha en fortsatt skön kväll.Kram Rita ♥

Anonymous said...

Ni verkar ha det underbart härligt! Superfint trådhjärta!
Ska ni inte åka neråt Hjo-hållet nånting? Vi har plats för alla!
Kramar Carina
kattarsel@live.se

Photo by Maria said...

Tänk om min vikt med kunnat rasa nu på sommaren, men här är det tvärtom.. Måste ta tag i det... Igen!!

Härligt att tillbringa tid med vänner och familj på beachen.. Fortsätt njut..

Kram Mia

Anonymous said...

Hej Erika! Vad kul att ni spånar på nya idéer om köket. Hoppas det blir som du/ ni tänkt det sen :) Glasveranda är något som även jag skulle vilja ha....men tyvärr finns inte den gården att få plats med det för oss :(
Vad kul att du lyckats så bra med viktnedgången. Har själv bekymmer med vikten och vill bara tappa allt! Har testat det mesta från cambridgekuren, xzenical(eller vad dom nu hette och stavas), jojbantning, lchf m.m. m..m men inget tycks hjälpa till 100%. Och jag är nog som du och resten av svenska folket. Vill se resultat på en gång. Så Erika vad är den där lilla hemligheten?

Lottas Fotografi said...

Wow, 58 kg, vad duktig du varit!
Kram Lotta

Lotta said...

Fin du gjort blomman med trådhjärtat! Grattis till viktminskning, metoden var?
Kram Lotta