Saturday, June 4, 2011

Underbara sommardagar

IMG_3593

Vilka underbara dagar vi haft!! Eller hur min vän?!

Vi har haft några riktigt sköna dagar med fotboll, bad, grillning, lunch i naturen och mys med vänner. Jag var hem till väninnan på en trevlig kväll med babbel och bubbel =) Kan inte bli så mycket bättre än så här(!) Fotbollen ger oss tid att få vara en familj & bara vara med varandra. Lovely ♥

*I morgon kommer vinnaren av hjärt lampan*

Ha en stört skön kväll och ge er en stor kram från mig ;) Kramelikram/ Erika

11 comments:

Therese♥ said...

Låter HELT underbart vännen. Är det skönt i vattnet ännu? Väntar med iver på att vinnaren ska presenteras. Å såklart önskar jag att det är jag! tihii <3

Anette said...

Härligt de låter.
Spännande med dragningen ,jag håller tummarna hårt.
Kramar till dej också.
Sov sött . Anette

mammaxtre said...

Att bara vara är så hímla trevligt.

Ha det fint

Photo by Maria said...

Vilken härlig sommarbild..

Ha nu en fin söndag med..

Kram Mia

Kristina said...

men va söta dina småttingar är!

Tina said...

Ja, det känns som somar nu. Inte dumt..
Badat har jag inte gjort i havet ännu, kanske ska cykla ner senare. Annars får det bli i poolen, det är 18 grader så kanske så vågar jag hoppa i!

kram!

Hemmavid said...

håller med, det har varit helt fantastiska dagar! Vi har inte badat ännu, barnen har varit hostiga och småförkylda så vi har skippat det!

Men den som väntar på ngt gott...

Så fin bild! Härligt somrig!

kramen jenny

Anonymous said...

Ja visst har det varit fantastiska dagar! Förhoppningsvis får vi fler...:-)
Ha en mysig kväll!
Kram
Anne-Lie (hemma hos Märtha)

Unknown said...

Visst har vi haft underbara sommardagar med värme och sol utöver det vanliga :).
Vilken härlig bild på barnen, gillar att du endast har färg på baddräkten. Önskar jag kunde leka med bilder på det viset.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Marie Söderberg said...

Åå vilken härlig sommar bild !!!
//marie

Connys Cottage said...

very cut


hugs Conny