Friday, February 4, 2011

Ikväll blir det livat

_MG_9018

I julas flyttade min Annelen ifrån mig. Hela 5000 m bort *fniss* Dom fann sig ett vackert hus med snickarglädje och själ! Ska bli jätte roligt att följa deras renoveringar och doningar i trädgården i sommar.

_MG_9032

Men det är här det händer i kväll. Vi tjejer ska inviga hennes underbara altan. 6 galna mammor ska äta lite gott och tömma en flaska eller två. Ska bli så kul!!!! Det kan bara sluta på ett sätt: Galenskap och skratt salvor *ler*

Önskar er en minst lika härlig Fredag!

17 comments:

Bejben said...

å herregud! ja, ni vet väl att jag jobbar med färdtjänst va? ;) ifall ni behöver...
Ha så roligt tjejer!

Lycka är ~ Onnea on said...

Ni ska ha en riktigt trevlig kväll!!
~Marita~

mig & alice said...

Ha så himla roligt och hälsa donnan ifrån mig.
Har du förresten sett att jag skriver om dig på min blogg? hahahaha.
Pööööööösssssss

Anonymous said...

Oj vad många kort du tog!!!! =) Konstigt att se sitt hus på din blogg....;) ses om några timmar!!! ska fixa en super duper onyttig eferätt åt oss alla!! =D

Pöss å Kjam <3

Vita rosor och förgätmigej said...

Suck... tänk den som ändå hade en så fin veranda... :0( Hoppas ni får hur kul som helst ikväll! Kan tänka mig att det blir rätt livat när mammor äntligen kommer iväg. ;0)

Kram/ Anna

Östervik9 said...

Vad mysigt det låter, blir lite avis. Jag har ju mina vänner så långt borta då vi flyttade iväg 42 mil. Fast när vi väl träffas så blir det desto roligare:)
Ha en trevlig helg
Kram
Camilla

The House of Antoinette said...

Oj, oj, oj tror ni kommer få sååå kul ikväll...va rätt om det fina verandan :-)

Ha det gott och trevlig kväll, kram Anette

Stina said...

Vackert hus.
Ha det så trevligt nu.
Kram Stina

Skogslyckan said...

Låter verkligen mysigt! Ha nu en supertrevlig kväll och skön helg!
Kram Pia

Dalafrun said...

Va fina korten blev.Tror dom hade blivit ännu bättre om ja å min polare dinosaurien varit me =) Faan va kul vi ska ha de ikväll!!!!
Puss på flinten <3

Mina drömmars hus said...

Altan!! Ska ni sitta ute????

Superfint hus. Ha en riktigt rolig kväll.
Fredagskram
AC

Viveka i Bläckhornet said...

Så mysigt det lät!
Där skulle jag platsa direkt ;D

Önskar er en toppenkväll med massa tokigheter och skratt!

Puss Viveka

Photo by Maria said...

Vilket härligt hus..
Ha nu en härlig kväll..

Kram Mia

Trivsamma förändringar said...

Låter som ni kommer få en kanontrevlig kväll!
Fint hus din väninna flyttat till, förstår att det finns potential i det!
Skåla lite åt mig också, kram Maria

mammaxtre said...

Det låter som en riktigt härlig kväll tycker jag.

Ha skoj!

Ullis/Leva på landet said...

Härligt hus. Hoppas att ni får det riktigt kul.....
Ha en bra helg!
Kram Ullis

Jes/Vita villa vila said...

Vad kul!

Jättefint hus verkligen!

Kram/jes