Saturday, October 9, 2010

Vi är omringade av underbara människor

 

Hello gorgeous!

Vad roligt att så många ville dela med sig av sina knep & knåp vad det gäller att få barnen att lyssna. Kommer ni på fler så skriv gärna en rad i inlägget nedan.

_MG_4708

Idag knackade det på dörren och där stod Maria Pellams (hon som sjöng på vårat bröllop) med hennes mor och dotter på trappen.

Med sig hade dom detta underbara paket till min man som en försenad 30-års present. Hembakta bullar i en passande Dårhuset korg ;)♥. Helt otroligt vilka godhjärtade människor det finns! Tusen tack!!

_MG_4712

Igår kväll hade jag och Annelen en super mysig kväll tillsammans! Bara jag och hon..”smuttandes” på ett par cider. Hennes man var borta så då passade råttorna på att dansa på bordet *fniss*

Vi skrattade så jag trodde att mina sameknölar (kinder) skulle sprängas!! Stackars grannar…lär väl hört ett och annat inatt hi hii Jag är så tacksam över att ha funnit en så bra vän! Tänker hålla henne hårt :)

Idag ska jag försöka texta klart plankan till Bergsprängarens dotter. På tiden va tjejen ;)

Trevlig Lördag på er alla

12 comments:

Anonymous said...

Hej Erika!

Va gott det ser ut med bullar. Mmmmm!Härligt det är med sådana vänner hörru! Magmusklerna måste få sig en omgång ibland :-)

Det är tävling hos mig. Jag skulle uppskatta om du mfl skulle vilja hjälpa mig med en idélösning till mitt kök :-) Fina priser! :-D

Ha en underbar lördag!

Kram Linda

Lantligt i smultronbacken said...

Vilka snälla och omtänksamma vänner. De ska man verkligen hålla hårt i och bevara.

Kram

Vita Falkens Lantliv said...

Så gulligt av dom!!
Så skoj att festa loss och vara lite tokig, I LIKE ;)
Ha det bäst!
Kram Susanne

Ett Vitare Hem said...

Åh vilka härliga vänner!!
Ha en finfin kväll!
Kramis/LenaS

Viola said...

Låter som ett väldans trevligt besök..att ha någon att fnissa med och ta ett (några) glas ihop med är livet det...goa vänner ska man vara rädd om och vårda..ha en skön helg i dårhuset, kramen

Ullis/Leva på landet said...

Härligt med sådant besök. Det gör en glad. Kul att ha sådana vänner som man kan skratta med. Blir en energikick.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Photo by Maria said...

Vilken fin present till mannen.. hembakade bullar är ju sååå gott..

Lite träningsvärk i kinderna idag kanske ;-)

Kram Mia

Therese♥ said...

Gör gärna det, då blir jag mycket glad ;) Hoppas du har en fin lördag! Kram!

Tjohalia said...

Mysigt med besök!
Jätteroligt med skratt som behövs! :-)
Kram

Malmkakan said...

Men va gulliga vänner. Sånt blir man glad av!

Hoppas helgen varit skön!

Kram,
Cecilia

Stina said...

Kram till dig goding.:-)
Stina

Vita rosor och förgätmigej said...

Det var så lite så gumman! Vågade inte låna någon bild eftersom jag inte fick svar men det gick ju bra ändå! :0) Har läst din blogg sedan tidernas begynnelse och fått mig mer än ett gott skratt på vägen ska du veta. Du är helt underbar!

Kram/ Anna