Thursday, April 1, 2010

Vackre hjem…

 

_MG_8074_2 

_MG_8096

Skulle vara en dröm att få vara med i.  Eller ja, i en inrednings tidning över huvud taget !!  Många av er har redan haft nöjet av detta så ni får hålla tummarna på att det kanske blir min tur någon dag..

För hur det än är lägger vi ner enormt mycket tid på våra hem eller hur?! Och vad är då inte en trevlig klapp på axeln att få visa upp vad man lagt ner sin själ på.

Jag vet inte vad jag ska kalla det här rummet längre :/. Förr var det ju vardagsrummet men nu har vi ett tv rum och ett där matsalsbordet står. Så vad ska jag kalla det?????

Jag är så stolt över min man som jobbat dag ut och dag in med huset. Jag ser hur trött han är stackarn så puss på dig älskling

Krameli Kram Erika

14 comments:

Bejben said...

jag är rätt förvånad att du inte har varit med inån tidning än, men det kommer väl snart!

ha en underbar Påsk!
Akta dig för påskharen, han är lite lömsk!

MiaMaria said...

Hejsan!

Trodde att du redan varit med och visat ditt hem...du bor ju så vackert...och inrett i bästa färgen vitt....du det lär nog inte dröja så länge till innan vi ser ditt hem i en tidning...

Härliga bilder.

GLAD PÅSK!!!!!!!

Anonymous said...

Åh vad nisliter gumman!
Ibland blir man ju riktigt orolig att ni tar i för mycket med alla små barnen och allt. Själv känner jag mig nästan som lyxhustru för att yngsta ungen redan är åtta. Massor av tid har man på ett annat sätt än när de är små men lustigt nog så har man ändå häcken full. Fast jag sover nog lite mer än vad du gör *fniss*

Hoppas få se ditt hem i någon tidning det vore jättekul. Själv vill jag aldrig vara med i en tidning, jag har inte nerver till det, skulle nog städa ihjäl mig och få fnatt när jag skulle pynta så det blir helt fel, näääääää jag njuter av andras hem i stället :)

Ha en underbar påsk vännen

Kramar från 08an

Ett Vitare Hem said...

Håller tummarna för att ditt hem snart kommer med i nån tidning! För visst är det väl så att även om man gör saker för sin egen skull så behöver vi alla nån gång emellanåt få lite bekräftelse.
ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Lisa.L said...

Ja herregud va ni e duktiga och står i :D
fiiiin lampa ! vars har du köpt den ? kram och glad påsk !

Hanna said...

hejsan!

Jo du...nog skulle ditt hem lika väll kunna var i en tidning som någon annan!

Jag har också kombinerat Tv/mat rum...har väll inget namn på det direkt!

Ja du Erika..själv ska jag då inte ut på köttmarkanden på länge...ska nog njuta lite av att bestämma mitt liv efter Karl och mig själv!

Jo vi får väll ta en ficka någon gång!

Unknown said...

Så fint! Vad duktiga ni är, det dröjer nog inte länge förrän det kommer en förfrågan om att vara med i ett inredningsreportage!
Själv gillar jag det engelska ordet livingroom, vilket vi inte har någon bra översättning på... men det är ju just det som det är: ett rum att leva i / ett levande rum.
Ha en riktigt Glad Påsk!
Kram Allis

Unknown said...

Ps. glömde ju att säga att du kämpar på bra med "figuren"!! Bra jobbat!!
Efter påskhelgen blir det hårda tag för min del också - allt för beach 2010... eller var det bitch 2010? ;))
Kram igen

Tjohalia said...

:-)
Ja, så fort du kommer med in i en tidning kommer jag att köpa tidningen och kolla in!
Ja, jag har matbord och stolar i ja, vad kan man kalla det`? jag säger i bland vardagsrum, matsal, men ja. hihi.
Ni har det så fint.
Kram!

Kära Hem said...

Skulle vara kul om du fick visa upp ditt hem i en tidning. Ni har fått det så jättefint!!!

Ha nu en underbar påsk och ta hand om er!
Kram
/Anna

Pilo said...

Vill bara önska en glad påsk!

Malmkakan said...

Åh, gud, hur hinner ni med allt??? Ska bli jättespännande att se slutresultatet!

Det dröjer nog inte innan du får ett erbjudande...

Ha nu en riktigt skön påsk helg och glöm inte bort att VILA lite, å snaska lite godis tycker jag oxå att du ska få göra...

Kram,
Cecilia

Inspiration i vitt said...

Hej gulliga Erika, hoppas du / ni hinner få lite lugn och roo runt om kring er i påsk. Jag blir så nyfiken över hur er renovering blev och ser fram emot de bilderna. Jag hoppas verkligen att jag får se erat hem i någon fin tidning framöver, är säker på att det kommer bli så.
Glad påsk och kram på dig/Ingela

Huset på kullen said...

Jag håller med dig, visst hade det varit kul. Hoppas du får äran en dag!

Glad Påsk! /Linda